Antwoord op een aantal van de meest gestelde vragen:

1 staat voor 1 meter.

Bij alles wat afgeknipt moet worden staat 1 voor 1 meter!
U kunt natuurlijk ook bijvoorbeeld 0,75 mtr. of 1,80 mtr. bestellen.

De prijs die er bij staat is de prijs per meter.

MINIMALE AFNAME VAN STOFFEN IS 0,50 METER.
MINIMALE AFNAME VAN FOURNITUREN IS 1 METER

Van de afgeprijsde stoffen in de koopjeshoek is de  minimale afname 1 meter.

Proeflapje/stalen aanvragen:

Stof wat is afgeknipt hoeven we niet terug te nemen. Om teleurstelling te voorkomen sturen wij tegen een kleine vergoeding proeflapjes op. Minimaal € 2,95 voor 1 proeflapje. Dat is inclusief € 1,95 verzendkosten. (Alleen voor Nederland).

Voor meer proeflapjes € 1,= per stuk extra. Maximaal 5 stuks.

De proeflapjes hebben een afmeting van ongeveer 5x10 cm.

Aanvragen kan via het contactformulier.  Graag de omschrijving en het artikelnummer erbij zetten. En uw naam en adres.
U mag dan het juiste bedrag overmaken naar NL16RABO 0351207376 ten name van VOF De Lapjesschuur.
Met de vermelding: Proeflapjes en (uw naam).


Dit doen we alleen bij stof, dus niet voor fournituren zoals lintjes en bandjes etc.

Van stoffen uit de koopjeshoek en/of als het om de laatste meters gaat (OP=OP staat er dan bij), sturen we geen proefstukjes op.


Verzendkosten:

De verzendkosten worden automatisch berekend. Het gaat op gewicht en/of op volume.

Vanaf € 95,= aan artikelen binnen Nederland betalen wij de verzendkosten. Voor België is dat vanaf € 120,=

Verzendkosten (Nederland)

Van   0 tot 100 gram:                  € 2,95

Van 100 tot 350 gram:                 € 3,95

Brievenbusdoos tot 2000 gram: € 4,95

Pakketten:                                  € 6,95

Vanaf  € 95,= aan artikelen zijn de verzendkosten voor ons.

Verzendkosten (België en Duitsland)

Van   0 tot 50 gram:         € 3,50        

Van 50 tot 100 gram:       € 5,25      

Vanaf 100 gram:              € 10,95

Vanaf  € 120,= aan artikelen zijn de verzendkosten voor ons.

Ophalen van bestelling:

Wij verkopen onze artikelen uitsluitend via deze internetwinkel.

U kunt een bestelling ophalen bij ons. Daar spreken we dan een dag en tijd voor af.

Vul dan bij "Waardebonnen" het woord "Ophalen" in. Dan worden er geen verzendkosten berekend.

Het is niet mogelijk om langs te komen om iets te bekijken en/of te kopen in ons magazijn.

Buitenlandse verkopen.

Wij verkopen uitsluitend aan particulieren. Alles met het Nederlands btw tarief.

Het is niet mogelijk om artikelen zonder btw of btw verlegd te kopen bij ons. Een buitenlands bedrijf kan uiteraard wel als particulier een bestelling doen.


Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Wij doen ons best om bestellingen te verzenden  op de dag dat u de bestelling plaatst.  Wij garanderen niets, maar alles wat vóór 15.00 uur besteld is gaat meestal diezelfde dag nog weg. Soms gaan we  naar een groothandel, dan wordt uw bestelling een dag later verstuurd. 

Wij verzenden pakketten via My Parcel/PostNL met track&trace. Ook brievenbusdozen gaan met een track&trace naar u toe.

Kleine dingen die in een envelop  gaan worden zonder track&trace verstuurd. 

Retour.

Waar gewerkt wordt kan wel eens iets fout gaan. Of u heeft iets besteld en het is niet wat u had verwacht.

Als iets niet naar wens is neem dan altijd eerst contact met ons op. Dan kijken wij wat eraan gedaan kan worden. Iets wat we hebben moeten afknippen voor u hoeven we niet terug te nemen.

Telefoon: 0187-602410 op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.

Email: info@lapjesschuur.nl

Als wij besluiten iets terug nemen kunt u dat op eigen kosten terugsturen. Als de goederen in goede staat zijn ontvangen betalen wij het volledige aankoopbedrag (incl. verzendkosten) aan u terug.

Soms nemen wij na overleg iets terug wat op maat is afgeknipt. Omdat we dat eigenlijk niet hoeven te doen betalen wij in dat geval het aankoopbedrag na aftrek van de door ons gemaakte verzendkosten terug.


Bestelling niet ontvangen.

Een enkele keer gebeurt het dat een pakje wel is afgeleverd volgens Track&Trace op het goede adres terwijl de klant het toch niet heeft ontvangen. Dat is heel vervelend voor de klant en voor ons. Dan is er bij PostNL iets niet goed gegaan.

Wij gaan daar als volgt mee om:

1: Eerst 1-2 weken afwachten. In de meeste gevallen is het dan al opgelost en is het pakje alsnog gevonden of afgeleverd.

2: Als de zending vermist blijft sturen wij u een formulier waarin u verklaard dat u het pakket nooit heeft ontvangen ondanks dat Track&Trace het tegendeel aangeeft. Wanneer wij die ondertekende brief ontvangen hebben vergoeden wij u het volledige aankoopbedrag.

3: Wij vergoeden niets als er duidelijke aanwijzingen zijn dat er iets niet klopt.


Gastenboek.

Wij zijn altijd blij met reacties van klanten.
Positief, of wat minder positief. Opbouwende kritiek, alles is welkom.
De vele reacties van klanten op de oude site kunt u ook lezen: Gastenboek oude site.

ALLE reacties worden volledig geaccepteerd.

Omdat er vrijwel dagelijks spammers rare verhalen willen plaatsen wordt uw reactie pas geplaatst als we gezien hebben dat het geen spam is.

Nieuwsbrief.

U kunt zich inschrijven voor onze nieuwsbrief, onderaan op de homepage. Wij sturen maximaal 1 keer per maand een mail met nieuws over nieuwe stoffen of acties.

In iedere mail is ook een link waarmee u zich kunt afmelden.


Geen producten

To be determined Verzending
€ 0,00 Totaal

Afrekenen